سایت در حال بارگذاری است ...

ترجمه سویچینگ در شبکه های محلی(LAN)

عنوان اصلی مقاله:LAN Switching

|تعداد صفحات انگلیسی:13|تعداد صفحات ترجمه فارسی:11|فـرمت ترجمه : word

مقدمه:
امروزه طراحان شبکه، زیاد از bridge ها(ارتباط‌ها) استفاده نمی‌کنند و در عوض از switchها و routerها(نوعی ابزار) برای ساخت شبکه استفاده می کنند.
در فصل 1 یک مطالعه و بررسی درباره مدلOSI و نیز طرح و شکل شبکه و نیز مسائل مربوط به ایجادrouter ارائه شده بود.
در این فصل مسائلی در رابطه با شبکه محلی(LAN) و راه حل های ممکن که بتواند باعث بهبود عملکردLAN شوند. مورد بررسی خواهند گرفت. همچنین توضیحاتی درباره تراکم LAN و تاثیر آن روی عملکرد شبکه و مزایای بخش‌ها و قسمتهای LAN در شبکه ارائه خواهند شد و نیز شما مطالبی درباره مزایا و معایب استفاده از bridgeها و switchها و routerها برای بخش‌های LAN و تاثیر انتقال داده‌ها، ایجاد ارتباط و ایجادrouter در کل شبکه فرا خواهید گرفت و در اخر مطالبی دربارهEthernet,Ethernet سریع VLAN و مزایای این تکنولوژی ارائه خواهد شد.

تقاضای شبکه:
LANهای امروزی به طور فرایندهای روی هم متراکم می‌شوند. علاوه بر افزایش تعداد کاربران شبکه، چندین عامل دیگر نیز با هم ترکیب شده و موجب گسترش قابلیت‌های LANهای رایج می‌شوند. این عامل عبارتند از :
– CPUهای سریع: در اواسط سال 1980، مراکز اصلی desktop، یک pc بود که در آن زمان اکثر pc ها می‌توانستند در هر ثانیه یک میلیون دستورالعمل را کامل کنند.

– (MIPS)امروزه مراکز اصلی 50 تا 75MIPS پردازش نیرو رایج هستند و سرعت داده‌ها و بازده ها نیز افزایش یافته است و در نتیجه مرکز اصلی در LAN یکسان می‌تواند به راحتی شبکه را اشباع کند.

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات مرتبط ...

محصولات زیرا حتما ببینید ...