شبیه سازی Arena کتاب خانه با ارنا
موضوع پروژه: شبیه سازی Arena کتاب خانه با ارنا
داکیومنت:دارد|نسخه نرم افزار:۱۳٫۵|فـرمت داکیومنت : word
همراه با فایل صورت مسئله،نتایج شبیه سازی و پیاده سازی در محیط ارنا
Arena Simulation
تعریف کامل مساله
وارد یک کتابخانه در شهر می شویم . افراد پس از ورود به کتابخانه برای انجام یکی از امور زیر به کتابدار مراجعه می کنند :
۳۰ درصد افراد برای پس دادن کتاب
۲۵ درصد افراد برای به امانت گرفتن کتاب جدید
۳۰ درصد افراد برای درخواست مکانی جهت مطالعه
۱۵ درصد افراد برای کارهای متفرقه
افرادپس از درخواست هر یک از امور زیر می توانند بار دیگر ، جهت انجام امور دیگری به کتابدار مراجعه کنند . مثلا ً فردی که کتاب را تحویل کتابدار می دهد ، احتمال دارد خواستار امانت گرفتن کتاب دیگری باشد.
در نهایت تمام افراد پس از اتمام کار خود کتابخانه را ترک می کنند.
آهنگ ورود افراد به کتابخانه Random 3 دقیقه
مدت زمان پس دادن کتاب…
پروژه برای ۶۰۰ نفر شبیه سازی شده است.
شبکه شبیه سازی با ارنا:
دیدگاه ها