سایت در حال بارگذاری است ...

ترجمه مقاله(CWNA) فصل 9، راهنمای مطالعه گواهی مدیر شبکه بیسیم

عنوان اصلی مقاله: (Certified Wireless Network Administrator Official Study Guide (CWNA

|تعداد صفحات انگلیسی:37(از صفحه 327-364)|تعداد صفحات ترجمه فارسی:23|فـرمت ترجمه : word

فصل 9

CWNA

از صفحه 327-364

فقط سیم کشی های قدیمی شبکه ها در هنگام پیاده سازی شبکه های بی سیم رفتارشان به مدل سیگنال RF تبدیل می شود . مبحثی مبنی بر موانع شبکه بی سیم را و چگونگی کارشان را بیان می کند . روش های مختلفی وجود دارد برای اینکه دعوت ها را بپذیرد و هر چالشی در گروه کاری رفع گردد .
چالش هایی در شبکه های بی سیم برای اجرا مورد بحث قرار می گیرد که در یک کتابچه حل مشکلات میتواند چگونگی رخ دادن در هنگام نصب شبکه های بی سیم و همانند انها را براحتی بیان و حل نماید .

چندراه
اگر شما فصل دوم را مطالعه نمایید مهارت های RF رل درمی یابید – 2 نوع از وسائل LOS در آنجا وجود دارد . ابتدا LOS بصری می باشد . آنچه بشر می تواند آنرا احساس کند – LOS بصری اولین و مرکزی ترین تست می باشد . اگر شما RF را بتوانید ببینید نقطه نصب RF و انتقال داده انها را نیز در می یابد . پس شما خطی بصری از دیدگاه ها را خواهید داشت . پس چیزی متفاوت از LOS بصری در خط دیدگاهی RF وجود دارد – RF LOS و آنچه شما در وسائل RF می توانید ببینید .
رفتارهای اصلی سیگنال های RF بسیار وسیع و پهن است که به جای دورتر انتقال یابد . برای اینکه این نوع از رفتار در سیگنال RF مواجه شود مسیر اشیا باید برگردانده شود تا زمانیکه دستگاه گیرنده امواج را خلق کند . هیچ موجی وجود ندارد تا در مسیر های زیادی بازگشت زیاد امواج را به گیرنده برگرداند . این رفتار چند راهی را در شکل 9.1 نشان داده ایم . چند راهی نسبت سیگنال ها یا امواجی که از بازگشت امواج دیگر اشیا و گیرنده ها می رسد را معیین می کند . در اثر تاخیر میان سیگنال های رسیده و سیگنال های قدیمی بازگشتی تاخیر آنها هویدا می شود .

آثار چند راهی
چند راهی میتواند باعث چندین وضع شود که تمتم نتیجه ها در تبادل سیگنال های مختلف RF می باشد این نتیجه ها شامل نکات زیر است :
 کاهش دامنه سیگنال ها
 انحراف
 بی اثری
 افزایش دامنه سیگنال ها

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات مرتبط ...

محصولات زیرا حتما ببینید ...