گزارش کارآموزی پژو ۴۰۵، مهندسی میکانیک
عنوان کارآموزی: پژو ۴۰۵
رشته: مهندسی میکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: ۵۶
فهرست
عنوان صفحه
۱-مقدمه ۲
۲-سیستم شاسی و بدنه و ترمز پژو ۴۰۵ ۳
۳-سیستم فرمان هیدرولیکی پژو ۴۰۵ ۵
۴-سیستم فنربندی پژو ۴۰۵ ۶
۵-سیستم سوخت رسانی ۹
۶-سیستم خنک کار پیکان و پژو ۴۰۵ ۱۱
۷-سیستم انتقال قدرت در پژو ۴۰۵ ۱۸
۸-جمع آوری موتور ۲۰
خلاصه ای بر ترمزهای ABS 25
ترمزهای ضد بلوکه ABS 26
اساس کار سیستم ABS 28
ترمزهای ABS در خودروهای سنگین ۳۳
ABS در شرکتهای بزرگ خودروسازی ۳۶
اصول هیدرولیک ۴۰
ترمز پر قدرت کلسی – هیز
شاسی و بدنه و ترمز:
دو پنجره جلو و عقب و در واقع مکانهایی که امکان چرخش الکترود وجود ندارد از جوش مقاومتی استفاده شده است.
ترمز:سیستم ترمز در پژو دیسکی توربین دار و در عقب کاسه ایی می باشد.
فرمان هیدرولیکی(GLX):
پژوهای جدید همگی از سیستم هیدرولیک فرمان سود می برند .در این سیستم که از لحاظ ظاهری شبیه سیستم قبلی است تنها یک سیلندر هیدرولیکی و همچنین سوراخها و منفذهای تنظیم پیستون که روی پیستون قرار دارند را دارا می باشد.بدین صورت
سیستم فنربندی پژو:
سیستم فنربندی پژو: سیستم فنربندی پژو در جلو مقابل بازوهای عرضی و فنر های مارپیچ است و در عقب بصورت بازوهای طولی و فنرهای از نوع میله پیچشی .
سیستم انتقال قدرت:
کلاچ در پژو۴۰۵:مکانیزم کلاچ در پژو سیستم ساده و آشنایی است که عموماً سالهاست روی اتومبیلهای سواری نصب شده است.اگر
دیدگاه ها