گزارش کارآموزی در تعمیر گاه مجاز خودرو
عنوان کارآموزی: گزارش کارآموزی در تعمیر گاه مجاز خودرو
محل کارآموزی: نمایندگی پارس خودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: ۵۳
فهرست
ـ اندازهگیری جرم هوای ارسال شده به موتور ۱۰
۱ ـ در حالت سوییچ باز ۱۰
۱ ـ فشار اتمسفر. ۱۰
سنسور ضربه. ۱۴
ب ـ شرح. ۱۶
تنظیم دور آرام متناسب باپارامترهای زیر صورت میگیرد
نکات ایمنی در هنگام کار بر روی خودروهای انژکتوری:
روش تجدید حافظه
کنترل یونیت موتور (ECU)سیستم سوخت رسانی و جرقه
سیستم سوخت رسانی انژکتوری:
۱ـ واحد کنترل کننده الکترونیکی Ecu) موتور(
۲ ـ سنسور دور موتور
۳ ـ سنسور فشار هوای منیفولد
۴ ـ پتانسیومتر دریچه گاز
۵ ـ سنسور دمای آب
۶ ـ سنسور دمای هوای ورودی
۷ ـ سنسور سرعت خودرو
۸ ـ اکسیژن سنسور (فقط در خودرو پژو ۲۰۶ وجود دارد)
۹ ـ باتری
۱۰ ـ رله دوبل (در خودرو پژو ۲۰۶ مالتی پلکس وجود ندارد)
۱۱ ـ کویل دوبل
۱۲ ـ باک بنزین
۱۳ ـ پمپ بنزین
۱۴ ـ صافی بنزین
۱۵ ـ ریل سوخت
۱۶ ـ رگولاتر فشار سوخت (در خودرو پژو ۲۰۶ بر روی پمپ بنزین نصب شده است . فشار آن در پژو پارس با سیستم مگنتی مارلی۵/۲ بار و پارس وسمند با سیستم ساژم حدود ۳ بار وپیکان انژکتوری ۵/۳ بار است)
۱۷ ـ انژکتور
۱۸ ـ مخزن کنیستر (در خودروهای ما نصب نشده است)
۱۹ ـ شیر برقی کنیستر (در خودروهای مانصب نشده است )
۲۰ ـ دریچه گاز
۲۱ ـ گرم کن دریچه گاز (فقط در خودروهای پارس وسمند نصب شده است)
۲۲ ـ موتور مرحلهای دور آرام
۲۳ ـ لامپ اخطار سیستم جرقه و انژکتور
۲۴ ـ سوکت اتصال به دستگاه عیب یاب
۲۵ ـ سنسور ضربه
۲۶ ـ سوییچ فشار فرمان هیدرولیک (فقط در خودرو پژو ۲۰۶ وجود دارد)
اجزایی که به E.C.Uپیغام ارسال میکنند:
BSI/8221 ـ ایموبیلایزر
۱۸۰۵ ـ رله دوبل سوم (در خودر ما موجود نیست)
۱۳۰۴ ـ رله دوبل (در خودرو ۲۰۶ مالتی پلکس وجود ندارد)
۷۰۰۱ ـ سویچ فشار فرمان هیدرولیکی( فقط در خودرو ۲۰۶ وجود دارد)
BBOO ـ باتری
۸۰ ـ کلید AC کولر
C001 ـ کانکتور اتصال به دستگاه عیب یاب
۱۱۲۰ ـ سنسور ضربه
۱۳۱۳ ـ سنسور دور موتور
۱۳۱۲ ـ سنسور فشار هوای مانیفولد
(در خودرو ۲۰۶ سنسنور فشار و سنسور دمای هوا در یک مجموعه قرار گرفته است.)
۱۳۱۶ ـ پتانسیومتر دریچه گاز
۱۲۲۰ ـ سنسور دمای آب
۱۲۴۰ ـ سنسور دمای هوای ورودی
۱۳۵۰ ـ اکسیژن سنسور ( فقط در خودرو ۲۰۶ وجود دارد)
۱۶۲۰ ـ سنسور سرعت خودرو
دیدگاه ها