پایان نامه بررسی سیستم انژکتور و هیدرو پنوماتیک زانتیا، مهندسی مکانیک
عنوان: پایان نامه بررسی سیستم انژکتور و هیدرو پنوماتیک زانتیا، مهندسی مکانیک
رشته: پروژه پایانی دوره کارشناسی،مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحه: ۱۰۰
فهرست
موضوع
بخش اول: سیستم انژکتوری زانتیا مدل BOSCH MP5.2
فصل۱ معرفی سیستم انژکتوری BOSCH MP5.2
فصل۲ مدار تامین کننده سوخت-
فصل۳ توضیحات مدار تامین کننده هوا
فصل۴ توضیحات مبدل کاتالیزور Catalytic Converter
فصل۵ توضیحات سیستم جرقه
فصل۶ مشخصات کلی انژکتور سوخت
فصل۷ عملکرد اجزاء سیستم
فصل۸ عملکرد انژکتور سوخت MP5.2
فصل۹ سرویس و نگهداری-
بخش دوم: سیستم انژکتوری زانتیا مدل BOSCH MP7.3
فصل۱۰ سیستمهای انژکتوری BOSCH MP7.3
فصل۱۱ بررسی اجمالی سیستم انژکتوری BOSCH MP7.3 ( موتورهای XU )
فصل۱۲ عملکرد مدار سوخت
فصل۱۳ عملکرد مدار هوا
فصل۱۴ عملکرد سیستم جرقه
فصل۱۵ عملکرد سیستم انژکتور
فصل۱۶ چگونگی عملکرد تزریق هوا به داخل اگزوز
فصل۱۷ عملکرد سیستم بازیافت بخارات بنزین ( کنیستر )
فصل۱۸ چگونگی عملکرد سیستم عیب یابی ( EOBD )
فصل۱۹ نحوه عملکرد سیستم انژکتوری BOSCH MP7.3
فصل۲۰ سرویس و نگهداری سیستم انژکتوری BOSCH MP7.3
فصل۲۱ مقایسه ) Xantia 1800 , 2000 MP5.2 و MP7.2 ( از نظر سیستم سوخت رسانی
بخش سوم: سیستم هیدروپنوماتیک زانتیا ( citroen )
فصل۲۲ مقدماتی از تکنولوژی هیدروپنوماتیک
فصل۲۳ مدار تامین کننده و حفظ فشار
فصل۲۴ سیستم تعلیق suspension
فصل۲۵ سیستم ترمز هیدرولیک Braking system
فصل۲۶ سیستم فرمان هیدرولیک Power assisted steering
مقدمه
۱-۱-۲) کاربرد : در موتورهای بنزینی
این سیستم انژکتوری فعالیتهای زیر را کنترل می کند :
● جرقه زدن
●توزیع سوخت
●اندازه گیری میزان سوخت
تزریق سوخت و زدن جرقه ، هر دو توسط ECU کنترل می شود.
۱-۱-۲) سیستم جرقه زنی
این سیستم دارای ویژگیهای زیر می باشد:
● جرقه زدن الکترونیکی یکپارچه
● آوانس Cartographic
۱-۱-۳) سیستم تزریق سوخت
این سیستم دارای ویژگیهای زیر می باشد :
● تزریق چند نقطه ای سوخت ( این سیستم دارای ۴ انژکتور الکترومکانیکی میباشد )
● برنامه ریزی مدت زمان باز بودن انژکتور
●مدت زمان پاشش سوخت قابل تغییر
دیدگاه ها