no-img
شبیه سازی، برنامه نویسی، پایان نامه

گزارش كارآموزي در نمايندگي ايران خودرو،مهندسی میکانیک | شبیه سازی، برنامه نویسی، پایان نامه


شبیه سازی، برنامه نویسی، پایان نامه
adsads

ادامه مطلب

DOC
گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو،مهندسی میکانیک
doc
آوریل 6, 2016
۳,۰۰۰ تومان
0 فروش
۳,۰۰۰ تومان – خرید

گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو،مهندسی میکانیک


عنوان کارآموزی: کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو 

رشته: مهندسی میکانیک 

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ۳۴

 

فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه ۱
دانستنیهای فنی خودروهای انژکتوری ۲
دانستنیهای عمومی خودرو ۳
انژکتور چیست و سیستم سوخت رسانی انژکتوری چگونه کار می کند؟ ۴
اجراء سیستم سوخت رسانی انژکتوری ۷
ECU و سیستم جرقه زنی ۱۱
Air bag 11
انواع سیستمهای جرقه زنی پلاتینی و ترانزیستوری ۱۳
شبکه مالتی بر روی خودروهای پژو ۱۸
عیب یابی موتور ۲۰
عملکرد یاتاقانها و روغنکاری در موتور ۲۸
جلوگیری از چرخش یاتاقان ۳۴
خصوصیات مواد مورد استفاده در یاتاقان ۳۷
ABS 39
ABS در خودروهای سنگین ۴۶
ABS در شرکت های بزرگ ۴۹
انواع ترمز و عمل آنها ۵۰
ترمز خلایی و هیدروکلسی – هیز ۵۸
طرز کار دستگاه در موقع ترمز کردن ۵۹

مقدمه :
شرکت ایران خودرو
در واقع پیکان اولین تجربه ایران از تولید خودرو انبوه بود در ابتدا کلیه قطعات این خودرو از تالبوت انگلستان خریداری و فقط در ایران عملیات مونتاژ ، جوشکاری و رنگ آمیزی روی ان صورت می گرفت . از سال ۱۳۴۷ ایران خودرو ساخت بسیاری از قطعات از جمله قالب اتاق ، بدنه و درب ها و صندلی و …. را در ایران آغاز کرده و تا جایی پیش رفت که هم اکنون ۹۸ در صد آن را در داخل کشور می سازد این خودرو طی سه دهه عمر خود در ایران د رمدلهای کار ، دولوکس ، تاکسی ، جوانان ، وانت و استیشن تولید شده است . از دیگر تولیدات ایران خودرو ناسیونال خودرو سواری هیلمن با موتور اونجر بود که شباهت زیادی به پیکان داشته و فقط طی سالهای ۵۷-۵۵ تولید شد .
در نهایت پس از جنگ و در سالهای ۶۵ خط تولید پیکان کلاً از تالبوت خریداری و به ایران انتقال یافت و اکنون نیز تولید می شود . اما از سوی دیگر شرکت ایران خودرو که در اواسط ۵۰ درنظر داشت تا خط تولید پژو را وارد کرده و با وقوع انقلاب و جنگ این تصمیم را تا سال ۹۹ به عقب انداخته بود و با پایان جنگ همکاریهای گسترده ای را با پژو آغاز کرد و در سال ۶۹ این خودرو با همکاری پژو و دو محصول پیکان ۱۸۰۰ با موتور پژو ۴۰۵ و پژو ۴۰۵ GL که به عنوان خودرو سال ۱۹۸۷ جایگزین پژو ۴۰۵ GL شد . ایران خوردو در سال ۷۷ پیکان آردی با ترکیب موتور پیکان و اتاق پژو ۴۰۵GL و در سال ۷۸ پیشرفته ترین خودرو و تولیدیش یعنی پرشیا را به همراه استیشن ۴۰۵ GLX به بازار به عرضه کرد و همچنین در سال ۷۰ تعدادی محدود پژو ۲۰۵ به طور آزامیشی تولید کرد . و در ادامه فعالیتهای خود خودروی ملی سمند را در اواسط سال ۸۰ در عید سعید غدیر خم به وسیله رئیس جمهور خط تولید آن افتتاح شد و در اوایل ۸۱ سری جدید آن به بازار عرضه شد .



موضوعات :
گزارش کارآموزی
ads

درباره نویسنده

admin 786 نوشته در شبیه سازی، برنامه نویسی، پایان نامه دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *