سایت در حال بارگذاری است ...

ترجمه ایجاد یک شبکه lan بی سیم سیسکو (طراحی شبکه های wireless سیسکو)، فصل 4

عنوان اصلی مقاله: Building a Cisco Wireless LAN

تعداد صفحات انگلیسی:47(فصل 4)|تعداد صفحات ترجمه فارسی:51|فـرمت ترجمه : word

Chapter 4:Wireless Network Design

(فصل چهارم)

طراحی شبکه هایwireless

مباحث این فصل :

ملاحظات برنامه ریزی wireless

ملاحظات طراحی wireless

عملیاتی کردن ارزیابی یک سایت wireless

نمونه های طراحی wireless

 خلاصه

 یافتن راه حل های سریع

 سئوالات رايجی که پرسيده می شود

مقدمه
طراحی سیستم wireless شامل سه مرحله یا سه فاز اصلی می شود: برنامه ریزی ، طراحی و ارزیابی سایت. مقدار قابل توجهی از دانش، خلاقیت و مهارت غلبه بر مشکلات طراحی نیز علاوه بر این مراحل لازم است ،شما باید دانش و فهم تجهیزات لازم برای پیاده سازی و ساختار بندی ، فناوری wireless و محیط سازمانتان داشته باشید . همچنین به منظور غلبه بر موانع کاری ، سیاسی و فیزیکی، خلاقیت نیز لازم است. نهایتا” شما به مهارت یک تست مناسب و وسیع تر کردن طراحی wireless نیاز دارید .
این فصل اطلاعات لازم برای حل مراحل مشکل طراحی یک شبکه wireless ، بالا بردن معدل موانع مختلفی که شما ممکن است در طول تمام مراحل تلاش برای طراحیتان با آنها روبرو شوید و ارائه مثالهایی در مورد سناریوهای رایج را تأمین می کند.
مرحله اول در طراحی wireless مرحله برنامه ریزی است. این مرحله مقدمات ممکن برای مباحث wireless درباره سناریوها و موضوعات کاری را بیان می کند. قابلیت آزمون سیستم wireless در این مرحله شروع شده و در طول تمام مراحل شما ادامه پیدا خواهد کرد.
در ادامه ، در مرحله سخت طراحی شما باید دانشی را که در مرحله طراحی اندوخته اید برای خلق یک طرح “مبهم” بکار گیرید. این طرح، طرح ابتدایی و سیستم wireless آزمون نشده شماست. شما دانشی را که در مرحله برنامه ریزی کسب کرده اید را در طراحی این طرح مبهم بکار خواهید گرفت.
سومین و آخرین مرحله، تهیه و انجام یک ارزیابی سایت wireless می باشد. این مرحله به شما این امکان می دهد که هرگونه متغیرهای باقیمانده در طراحیتان را حذف کنید و نیز این امکان را می دهد که قابلیت طرح مبهم را که در مرحله دوم طراحی کرده اید تست کنید و بازیابی هایی را به عنوان ضروریات اجرای یک طرح کامل موثر و قابل اطمینان سیستم wireless برای پیاده سازی یا تصویب را در دسترس داشته باشید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات مرتبط ...

محصولات زیرا حتما ببینید ...