سایت در حال بارگذاری است ...

ترجمه Introducing Bluetooth، تکنولوژی بلوتوٍث

عنوان اصلی مقاله: ترجمه Introducing Bluetooth، تکنولوژی بلوتوٍث

|تعداد صفحات انگلیسی:11|تعداد صفحات ترجمه فارسی:15|فـرمت ترجمه : word

معرفی بلوتوث
از همان آغاز ، فن آوری بلوتوث به همگرایی صدا و داده در نظر گرفته شده بود اطلاعات را به دستگاه های دستی ، از قبیل تلفن همراه ورایانه های قابل حمل. انتقال میدهد.از طریق تلاش های توسعه دهندگان آن و از اعضای گروه منافع ویژه (SIG) ، آن در حال حاضردارای امکانات و ویژگی هائی است که نه تنها در هدف اصلی خود باقی مانده اند ، بلکه امکاناتی را برای استفاده گسترده تر از تکنولوژی آن ارائه داده اند.
در این فصل ، و در سراسر این کتاب ، ما شما را با ارائه نگاهی به فناوری بلوتوث – طراحی پایه ، ساختار آن ، و برنامه های کاربردی ، و نیز فرآیند توسعه و راه اندازی محصولات جدید بلوتوث. ما آماده می کنیم .اصطلاحات بسیار فنی را به حداقل می رسانیم و به شما جزئیات را نشان میدهیم،اگرچه هنوز هم نگاهی به بلوتوث و دنیای آن قابل درک است.. در این فصل ، ما اهداف زیر را ، برای کمک به شما در مسیر دستیابی به پیاده سازی بلوتوث نشان می دهیم.
درباره بلوتوث
تجدید نظر در یکسری اصطلاحات بلوتوث
بررسی مفاهیم بلوتوث
در آغاز بلوتوث یک مشخصات آشکار برای فرکانس رادیویی (RF) مبتنی بر تکنولوژی اتصال نزدیک برد است که کوتاه connec محدوده است فن آوری tivity که وعده به تغییر چهره محاسبات و ارتباطات بی سیم را می دهد.آن طراحی شده است که ارزان بوده و یک سیستم شبکه بیسیم برای همه گروه ها-رده ها و انواع دستگاه های قابل حمل ، از قبیل لپ تاپ ، PDAs (دستیار دیجیتال شخصی) و تلفن همراه باشد.همچنین اتصالات را برای رایانه های رومیزی ، ایجاد ارتباط بین مانیتور ، پرینتر ، کی بورد ، و کابل پردازنده رایگان قادر خواهد ساخت. ایده کابل – آزاد یا بی سیم: این تکنولوژی در ابتدا توسط اریکسون در سال 1994 تصور شده بود.

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات مرتبط ...

محصولات زیرا حتما ببینید ...