سایت در حال بارگذاری است ...

ترجمه مقاله ایجاد یک شبکه lan بی سیم سیسکو (قسمت دوم)، فصل 6

عنوان اصلی مقاله: Building a Cisco Wireless LAN 

تعداد صفحات انگلیسی:29(فصل 6)|تعداد صفحات ترجمه فارسی:26|فـرمت ترجمه : word

Chapter 6:Installation and Configuration of Cisco Aironet Bridges

از صفحه 283 الی 312(فصل 6)
پیکر بندی آپشن دوره Beacon
شما می توانید آپشن Beacon ( منو IEEE802.11 آپشن 1) برای پیکر بندی زمان وقفه بین پخش بسته های Beacon در طول شبکه استفاده کنید . بسته های Beacon مثل یک پالس هستند و برای همزمان کردن شبکه بی سیم و نودهای بی سیم استفاده شده اند . در حالیکه حالت پیش فرض برای اغلب محیطها مناسب است . شما می توانید از زمان وقفه Beacon کوتاهتر برای افزودن زمان های پاسخ وسایل استفاده کنید .
پیکر بندی وقفه Dtim
آپشن وقفه Dtim ( منو IEEE802.11 آپشن 1) برای پیکر بندی تنظیمات نقشه نشان دهنده ترافیک پخش استفاده شده اند . لایه عمومی MAC،802.11 ویژگی های حفظ قدرت را با استفاده از نقشه نشان دهنده ترافم (TIM) و نقشه نشان دهنده ترافیک پخش (DTIM) “beacos” مهیا می کند . استفاده TIM ها و DTIM ها می تواند موثر بودن ارسال های LAN بی سیم را با استفاده از لپ تاپ ها به طور قابل توجهی افزایش دهد . مدیریت قدرت می تواند عمر باطری لپ تاپ را حفظ کند . و بنابراین طول قابلیت کارایی شبکه را موقعی که بدون اتصالی به قدرت خروجی A/C است ، افزایش دهد .TIM ها به طور دوره ایی توسط یک AP بی سیم یا پل فرستاده می شوند .TIM ها لیستی از هویت نودهای بی سیم را با معطلی هایی که معطلی ترافیک را دارند ، مهیا می کند . کارتهای NIC بی سیم در نودهای بی سیم به مینیمم تنظیم شده اند . که برای برخاستن روی دریافت در TIM تنظیم شده اند .
DTIM ها شبیه TIM ها هستند با داشتن اعلام ترافیک broad-/multicast . DTIM ها در فرکانس کمتری نسبت به فرکانس TIM ها فرستاده می شوند ، از فبیل1DTIM در هر 5 ، TIM . تنظیم برخاستن قدرت پیشنهادی برای کارت هایNIC در هر DTIM است . شما همه چنین می توانید از تنظیمات برخاستن سازگار یا دیگر تنظیمات تعریف شده کاربرد استفاده کنید ( شکل 6.14 را ببینید ) پل بی سیم Aironet 340 Cisco یک امکان برای پیکر بندی وقفه با استفاده منو آپشن Dtim را مهیا می سازد .
پیکر بندی آپشن توسعه مدیریت شبکه
آپشن توسعه مدیدیت شبکه ( منو IEEE802.11 آپشن 3) برای ارتباط نود مخصوص Cisco اضافی و اطلاعات مدیریت شبکه با بسته های مدیریت فرستاده شده در طول شبکه مهیا شده است . این ها شامل مدیریت پل مسیر ارتباطات و وابستگی ها ارتقا یافته می شود . هر چند اغلب تولیدات غیر Cisco عموماً این اطلاعات اضافی را نادیده می گیرند برخی محصولات ممکن است تلاش کنند این توسعه ها را تفسیر کنند که باعث خطا می گردد . در این حالات این آپشن را با تنظیم آن به ” off ” ناتوان کنید.

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات مرتبط ...

محصولات زیرا حتما ببینید ...