سایت در حال بارگذاری است ...

ترجمه Building a Cisco Wireless LAN، فصل 2 مقاله

عنوان اصلی مقاله: Building a Cisco Wireless LAN (نگاهی بر lan بیسیم سیسکو)

 |تعداد صفحات انگلیسی:60(فصل 2)|تعداد صفحات ترجمه فارسی:72|فـرمت ترجمه : word

Building a Cisco Wireless LAN
chapter2:Wireless LAN Overview

فصل 2:
نگاهي بر LAN بي‌سيم:
تعاريف موجود در اين فصل:
• درك بنيادهاي فركانس راديويي
• مبادله از طريق فناوري‌‌هاي LAN بي‌سيم
• اجراي معماري LAN بي‌سيم
• حفظ سرعت از طريق استانداردهاي شبكه بي‌سيم
 خلاصه‌ها
 بررسي سريع تعاريف
 سؤالات مكرر پرسيده شده

مقدمه:
ضريب اوليه شبكه‌هاي منطقه محلي (WLANها) توانايي آنها در ارتباط با شبكه بي‌سيمي يا با دستگاههاي WLAN محلي مي‌باشد. يكپارچه سازي فناوري‌هاي راديويي توانمند كننده WLANها، فناوري‌هاي ديگر، جهت فراهم كردن ايمني، كارايي و امنيت داخلي WLAN به كار مي‌روند. از آنجا كه دستگاههاي راديويي WLAN، انواع گوناگون فناوريهاي راديويي را بكار مي‌برند، ما در ابتدا بنيادهاي (RF) فركانس راديويي را مرور مي‌كنيم. ما دستگاه متنوع RF وابسته به عامليت و سودمندي WLANها، را تعريف مي‌كنيم و توضيح مي‌دهيم.
اين فصل به بررسي WLAN در ايجاد دانش پايه حول موضوعات جزئي شده شبكه‌بندي بي‌سيم، مي‌پردازد.
در اينجا، اصطلاحاتي راجع به جزئيات مفاهيم و فناوري‌هاي استفاده شده در سيستم‌هاي بي‌سيم به منظور افزايش توانايي شما جهت طراحي، اجرا و عيب‌زدايي پرسه‌هاي گوناگون سيستم بي‌سيم ارائه مي‌دهيم. همچنين اطلاعاتي كاربردي لازم جهت درك سودمندي هر دستگاه راديويي WLAN موجود در محصولات كيسكو آيرونت را در اختيارمان قرار مي‌دهيم. از آنجا كه اين موضوع مهم، بسيار از عناوين و فناوريها را نشان مي‌دهد، بحث در مورد آنها در درون يك فصل به بهترين صورت دشوار است.
در عوض، ما در اينجا بر بنيادها و استانداردها مربوط به WLANها، اشاره مي‌كنيم. بعدها، در مورد فناوري‌هاي بي‌سيم جاري و مزايا و معايب پياده‌سازي فناوري گوناگون بي‌سيم، با توجه به تكنولوژي بكار رفته در دستگاههاي كيسكو آيرونت، بحث مي‌كنيم.
و در آخر، به استانداردها با اشاره به استانداردهاي بي‌سيم سازمان‌هاي استانداردهاي مهم سراسر جهان، اشاره كنيم. همراه با اينها، كاربرد دستگاههاي راديويي بي‌سيم در سازمان بين‌المللي استاندارد سازي (IOS). مدل مرجع ارتباط داخلي سيستم‌هاي باز (IOS) را آزمايش مي‌كنيم.

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات مرتبط ...

محصولات زیرا حتما ببینید ...