سایت در حال بارگذاری است ...

ترجمه مقاله (CWNA) فصل 11، راهنمای مطالعه گواهی مدیر شبکه بیسیم

عنوان اصلی مقاله: (Certified Wireless Network Administrator Official Study Guide (CWNA

|تعداد صفحات انگلیسی:62(از صفحه 431-493)|تعداد صفحات ترجمه فارسی:46|فـرمت ترجمه : word

فصل 11

CWNA

از صفحه 431-493

در این بخش مراجع به مراحل اداره کردن بررسی سایت که بعنوان “مدیریت امکانات” نیز شناخته می شود , بحث خواهیم کرد . درباره شرایط و مفاهیمی بحث خواهیم کرد که اگر قبلا شبکه بی سیم را نصب کرده باشید احتمالا شنیده یا استفاده کرده اید . اگر بی سیم برایتان تازگی دارد خواهید دید که بعضی شرایط و مفاهیم از شبکه قدیمی سیم دارگرفته شده اند . مفاهیمی مانند نیازهای عملکردی – دسترسی به توان – توسعه یابی – کاربرد نیازمندی ها – نیازمندی های اعتباری و محدوده سیگنال اجزا کلیدی خواهد بود . زمانیکه بررسی سایت را اجرا کنید . بیشتر راجع به انشعابات بررسی سایت ضعیف و حتی نبود بررسی سایت بحث خواهیم کرد . بحث ما فهرست از کارهایی که باید انجام دهید و وسایلی که نیاز دارید را در بر خواهید داشت و ان فهرست را در مثال های فرضی بسیاری به کار خواهیم گرفت .

بررسی سایت چیست ؟
بررسی سایت RF نقشه ای است برای اجزا موفقیت آمیز شبکه بی سیم . تعریف سخت و تخصصی سریعی راجع به بررسی سایت وجود ندارد . شما بعنوان داوطلب CWNA باید مراحل هدایت کردن بهترین بررسی سایت را برای مشتری جه درون و یا بیرون از سازمان شما باشد , یاد بگیرید . بررسی سایت سریع اتفاق نمی افتد و بسته به سایتی که در حال بررسی است ممکن است روزها و حتی هفت ها به طول انجامد . اطلاعات بدست آمده از کیفیت بررسی سایت به طور قابل توجه در آینده کمک کننده خواهد بود .

اگر بررسی سایت کامل اجرا نشود بی سیم LAN که طبق بررسی سایت نصب شده است . به درستی کار نخواهد کرد و شما باسد هزاران دلار بابت سخت افزاری که قابل استفاده در کارتان نیست پرداخت کنید
بررسی سایت فرایند قدم به قدمی است که در آن بازبین رفتار RF و پوششو تداخل و تعیین مکان صحیح برای سخت افزار در وسیله را خواهید یافت . هدف اولیه بررسی کننده سایت مطمئن کردن کاربران سیار از تجربه مداوم و قوی سیگنال RF است زمانی که اطراف وسیله حرکت میکنند . در عین حال مشتریان باید به دستگاه میزبان یا سایر دستگاه های محاسبه گر سیار و کاربران متصل بمانند . کارکنانی که از LAN استفاده می کنند نباید هرگز به بی سیم LAN فکر کنند . کارایی مناسب وظایف لیست شده در این قسمت کیفیت بررسی سایت را تضمین می کند و میتواند در دستیابی به محیط عامل یکپارجه هر زمان که شبکه بی سیم را نصب میکنید کمک مینماید.

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات مرتبط ...

محصولات زیرا حتما ببینید ...